Покупець нашого інтернет-магазину https://biol.com.ua/ має право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки, відповідно до основних вимог, перелічених у Законі України «Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12)
Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості
Обмін та повернення товару належної якості проводиться у випадку, якщо:
• товар не був у використанні;
• збережено споживчі властивості товару;
• збережено повну комплектацію товару, у тому числі упаковки, заводські плівки та наклейки;
• збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих;
• збережено чек або видаткова накладна, видана покупцеві при покупці.
В цьому випадку необхідно:
Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
1. За телефонами (067) 671-56-61, (066) 809 65 67 (в робочий час з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 17:00)
– за допомогою месенджера Viber
– написати електронний лист на пошту mag@biol.com.ua
2. Відправити товар після погодження з менеджером.
3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру
Транспортні витрати по поверненню та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.
Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості
У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну або поверненню мають бути виконані такі вимоги:
– відсутність механічних пошкоджень посуду, його упаковки та комплектуючих, спричинених неправильною або неакуратною експлуатацією;
– збережено чек або видаткова накладна, видані покупцю при покупці.
В цьому випадку необхідно:
Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
1. За телефонами (067) 671-56-61, (066) 809 65 67 (в робочий час з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 17:00)
– за допомогою месенджера Viber
– написати електронний лист на пошту mag@biol.com.ua
2. Відправити товар після погодження з менеджером.
3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру.
Протягом 14 днів відділ контролю якості видає висновок про наявність дефекту, спричиненого виробничим браком.
4. У випадку обміну Продавець відправляє товар належної якості Покупцю в 3-5 денний строк.
Транспортні витрати по обміну товару неналежної якості відбуваються за рахунок Продавця
Порядок повернення коштів
Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі обміну або повернення товару неналежної якості.
Повернення коштів здійснюється на банківський рахунок, який вказує покупець.
Додаткові комісії з переказу коштів при поверненні товару належної якості – за рахунок покупця, при поверненню товара неналежної якості – за рахунок Продавця.